Bir eğitimde, toplantıda, satış görüşmesinde ya da yeni girişiminiz için yatırımcıları ikna etmeye çalıştığınız bir proje sunumunda olabilirsiniz. Amacınız karşı tarafı ikna etmek.
Karşı tarafı ikna etmek için her ne kadar projeniz, ödeviniz kısacası anlattığınız içerik her neyse, değerli ve önemli olsa da bunu karşı tarafa istenilen etkide aktaramazsanız maalesef başarılı olamazsınız.
Eğer etkin konuşur ve dinleyicilerin ilgisini üzerinize çekerseniz amacınıza önemli oranda ulaşmış olursunuz.
Karşı tarafı ikna etmek için her ne kadar projeniz, ödeviniz kısacası anlattığınız içerik her neyse, değerli ve önemli olsa da bunu karşı tarafa istenilen etkide aktaramazsanız maalesef başarılı olamazsınız.
Eğer etkin konuşur ve dinleyicilerin ilgisini üzerinize çekerseniz amacınıza önemli oranda ulaşmış olursunuz.
Yorumlar
Yorum Gönder